söndag 9 februari 2014

Weekend

En väldigt bra vecka avslutades med en väldigt bra helg. I fredags bestämde vi på jobbet att jag ska följa med på mässan i Stockholm. Så jag köpte tågbiljett igår, och ska åka upp på tisdag kväll. Fick även lön i fredags, och gick direkt till QC och köpte ett par nya skor från Vivienne Westwood. Ett par lack-sneakers. VÄLDIGT nöjd. Köpte även en ny bh hos Emmeli på Adeles Under som ger mig en silikon-effekt. No need for plastic surgery med den kan jag säga! På kvällen drog jag ner till Pustervik för att gå på Nöjesguidens fest och prisutdelning. Det var kul att se att så många bekanta vann priser och uppträdde. Fick lite gratis drinkar och hängde med kompisar innan det var dags att dra hem till födelsedagsbarnet Joline på 2a lång! En så himla mysig, fin och supertrevlig fest! God mat, fantastisk tårta och underbart sällskap! Vi lekte lekar och plötsligt var klockan mitt i natten-sent. Jag drog iväg en sväng till någon technofest på Sticky och dansade med Daniella, Mai, Stephan & Co i 30 minuter innan de stängde. Jag åkte en jädra omväg hem och det tog tusen år innan jag till slut fick ringa en taxi sista biten. Är inte van vid att inte bo mitt i centrum och kunna gå hem. 
Igår mådde jag helt ok, och pluggade och tvättade innan det blev middag och tjejkväll hos Mai med Daniella och Fanni. Vi Såg på film, drack vin, åt chips och avslutade kvällen med att plöjja igenom 13 avsnitt från R Kellys fucked up video-musikal. Mysigaste och tjockaste katten var även på besök hos Mai. Nu ska jag plugga mera, jogga och ikväll blir det tjejkväll med Anna & Elvira.  









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget