söndag 15 september 2013

Fin vecka

I torsdags delade jag en väldigt trevlig lunch och eftermiddag med Evelina. Vi åt fisksoppa på Pustervik och unnade oss lite bubbel. Vi kollade lite på Myrorna, jag provade en gammal brudklänning som luktade svett och en hippieklänning som var för stor. Vi köpte med oss fika och satt uppe vid Skansenskrona i solen. Jag hade skoskavet från helvetet, nya Dr. M´s såklart, och haltade hem med blodiga hälar. Daniella kom förbi på kaffe eftersom jag inte kunde röra mig mer. Väldigt fin dag!

I fredags kom Sessili hem till mig och vi lagade sjukt god mat ihop! Det blev riktigt bra, vi drack vin, tjötade skit och hade en astrevlig och ganska tidig kväll. När hon cyklade hem skulle jag lägga mig, men då kom min mamma hem med ett par som hon varit ute med hela eftermiddagen och kvällen. De hade käkat på Barabicu och druckit vin på Champagnebaren  Så, hem kom dom och det slutade med att jag kom i säng kl03 istället för 23. Igår va jag sjukt sliten och unnade mig att ligga på soffan hela dagen tills det var dags att baka en kaka och hämta upp Daniella & Joakim för att i sin tur gå hem till Mai och fira hennes födelsedag! Det blev en sjukt bra kväll, massa god mat i härligt sällskap och sen Locus, Yaki-Da och efterfest till 07 i morse. Precis som det ska va. Idag blir ytterligare en slappdag, för att nästa vecka ta nya tag och vara sjukt produktiv!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget