måndag 9 september 2013

Bye Norway!

Mamma kom och hämtade mig. Äntligen! Asså inte att jag haft det dåligt i Norge, men shit vad jag har längtat hem till Göteborg! Som aldrig innan! Jag insåg att jag aldrig bott på ett mindre ställe än Göteborg, vilket har en halvmiljon invånare. Jag har alltid flytt till en ort med fler invånare, mer att utforska, mer att se. Men Stryn kommun har 7000, och byn Stryn endast 2000. Det är en rätt enorm förändring... Men den har varit nyttig och intressant. Det rä absolut dags för förändring dock... Nu är jag tillbaka i lägenheten där Sean & jag bodde. Inte för så länge till, jag sticker tillbaka till Berlin om några veckor, vilket känns så himla skönt. Jag längtar tillbaka till Berlin så enormt mycket! Det har gått ett år sen jag flyttade därifrån för att bo i Göteborg mer Sean.. Herre Gud! Det är helt sjukt! Jag har ju hälsat på sen dess, men jag saknar Berlin så att det gör ont. Ska bli sjukt najs att komma tillbaka hem









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget