fredag 1 februari 2013

Date Night

Efter några väldigt långa dagar som endast bestått av plugg så unnade vi oss att gå på Konserthuset. Unna och unna, biljetterna kostade bara 100:- eftersom vi är studenter. Billigare än bio! Hur som så gick vi kl19 och såg Schubert med dirigenten Christian Zacharias. Det var helt magnifikt! Vi var dom enda under 75 år men det spelar ju ingen roll. Jag började nästan gråta vid två tillfällen. Det var så magiskt. 
Hur som så var igår en väldigt bra dag. Jag pluggade massor, träffade Elvira en liten snabbis och hade långlunch med Joanna. Idag har Sean & jag suttit på Way Cuphela dagen och pluggat. Jag fick skrivet min debattartikel som jag är väldigt nöjd med. Såg ett par föreläsningar men måste fortsätta med det i helgen. Fick mycket gjort! Nu är det mat sen häng med Joakim & Fredrik innan Elvira och lite andra gurls kommer hit. Imorgon ska jag på Bukowski´s Market i deras nya lokaler. Ska bli fint att strosa runt bland massa underbara antikviteter med Essy & Alva. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget