torsdag 14 februari 2013

Bowling & konst

Två kassa bilder från två bra kvällar! I tisdagskväll var vi och bowlade med Daniella, Jocke, Stephan, Ali & Jasmin. Discobowling! Sjukt kul! Jag som tyckte att både Daniella & jag ägde var tydligen sämst! Men, nothing could kill our spirit! 

Igår hade jag som vanligt massa plugg, vilket gick rätt bra. Vid kl15 åkte jag ner till Röda Sten för att vara samtalsvärd för besökarna! Det var en väldigt lugn onsdagskväll där nere vid vattnet, men jag drack kaffe i receptionen och hjälpte till med annat när det inte var några besökare att prata med. Jag tog mig en runda själv inne på utställningen. Det är lite läskigt men magiskt att vara helt själv mitt i konsten. Kom dit! Jag jobbar på lördag till kl 14.30 också!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget