måndag 10 december 2012

Såå jaa

SÅ ja. Då var den födelsedagen avklarad och firad. I det lugna laget kan man ju säga. Känner mig gammal och trött men det känns samtidigt otroligt bra som jag ska vara helt ärlig. Jag vill inte låta bitter, men problemet är att jag ÄLSKAR att vara ute och festa men som med så mycket annat förstörs hela charmen när man måste stressa, gå när man  har det som bäst, och sedan gå HEM när det är som roligast. Som sagt: vill inte klaga, men i Sverige finns det ingen frihet för att få utlopp för sitt festsug. Så, jag valde hela enkelt att stanna hemma i lördags när folk skulle gå ut. Eller, valde och valde. Hade man kunnat gå ut och dansa i 4-5 timmar är det ett självklart JA, men när man bara hinner en timma så blir det fan nej alltså. Hur som så mådde Sean & jag toppen igår! Vi städade och fixade hemma och gick sen ut på stan och köpte julklappar hela eftermiddag och åt god lunch på Kungstorget. Hemma hade vi som vanligt mysig söndagsmiddag med familjen. "Anna" hade namnsdag vilket innebar att både Emma, mamma och jag fick present. Jag fick en mössa av mamma som jag kikade på i veckan men som jag kände va för dyr för unning. Så det va ju fint som snus att man fick den! Bara så där!

Idag har Sean & jag unnat oss det bästa som finns: sovmorgon. Tillsammans! Vi har pluggar på Språkcaféet under eftermiddagen och ska snart hemåt igen. BTW, jag har ju glömt att visa HUR kort hår jag har nu! De är helt sjukt! Jag gillar det som fasen. Tack Fabio på Cybtekk!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget