måndag 17 december 2012

Panik!

Så där slutet på terminen när allt ska in och det finns ingen tid över till någonting annat förutom skola och jobb. Varje dag! Börjar få lite panik och då och då känner jag bara att nu ger jag fan upp. Jag tror inte på mig själv tillräckligt mycket för att klara av att skriva en c-uppsats om något som till och med min handledare säger är alldeles för stort, brett och komplicerat. Men jag är väl inte direkt förvånad att jag inte bara kunde nöja mig med att skriva om en konstnär eller ett verk. Nej, jag måste givetvis ge mig in i en diskussion som pågått under hur lång tid som helst inom konstvärlden och som ännu är obesvarad. SÅKLART! Usch. Borde ha stannat vid bildanalys istället.
Hur som så borde jag bara gräva ner mig i några veckor till tills den här perioden är över... Timmarna går liksom för fort nu. Hjälp!

1 kommentar:

  1. Ta några lugna andetag och kom ihåg att allt bara tar längre tid när man stressar, osså blir man bara sjuk av det också... Du gör ditt bästa, du kan inte göra mer än det, men du e grym, vettu, så DITT bästa räcker förmodligen väldigt långt, om du bara hittar din studiero... ;-)

    Styrkekramar,

    HannaPanna

    SvaraRadera

som tänkte något efter detta inlägget