torsdag 1 september 2011

Zombiecity

ZOMBIECITY












SÅ alla överlevde, inget farligt hände. Vi förlorade elen i 3 dygn, nu är den tillbaka. Jag va ute och gick under "hurrikanen" som jag kallade den häromdagen. Blåste som fan så klart, men va rätt mysigt.

Så dom första bilderna är innan orkanen, när Sean och jag åkte runt och kollade hur alla förberedde sig samt köpte massa godis och vin och öl och annat som man typ inte behöver, men vill ha när man är instängd hemma. Dom andra bilderna är längre ner på vår gata, vi bor nära bayen, så vattnet kom långt upp på gatan som ni ser. Helt sjukt högt upp faktiskt.

Snart åker jag hem, om en vecka!! Herre jävlar, känns inte så. Ska bli kul och mysigt, samtidigt trist att säga hej då till alla här. Som vanligt. Alltid lika velig om vart jag vill vara i stunden. Uppenbarligen anpassar jag mig snabbt eftersom att jag inte ens ville åka hit, men nu inte vet om jag vill åka. GUD, LIVET ÄR FÖR MYCKET!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget