söndag 18 september 2011

HELGEN

FREDAG

Spenderade dagen med massa tjejer! Gick i det fina vädret med Iggy & Elvira.





ESSO
Åkte till Essy & Oscar för att hälsa på Alva aka Esso som äntligen kom ut! Sötaste barnet i världen verkligen! Så klart, men så söta föräldrar. Jag sa till Essy "ooooh kollaaa! Ohhhh tiiiitta va söööööööööt hon e!" Man ba jaja sluta tjata typ. Blev bjuden på fika och åt mest av alla.




LÖRDAG
Vaknade kl5:45 av att mamma ringde från Landvetter. "JAG HAR GLÖMT MITT PAAAASS!!!" skriker hon genom luren. Vi fick skicka en taxi till flygplatsen med hennes pass. Efter det hade jag svårt att sova. Gick på lördags-frukost med Igs & Elvs på franska.


SILLVIK
Vid kl13 plockade jag upp Daniella, Sanna & Sonia. Vi körde ut till Jockes fina stuga i Sillvik för att spendera dagen och natten! Killarna var redan där och jobbade på att lägga om taket. Vi va 11 pers allt som allt, och vi käkade, drack och hade det asfint. Blev en sen natt, nu är jag hemma och skit sliten. Ska laga middag med småsyskonen ikväll och försöka plugga. Good luck liksom!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget