onsdag 28 september 2011

God mat

Måndag
I måndags tog Elvira och jag mammas bil ut för att storhandla i Gamlestan. Vi hamnade på en orientbutik som hade ALLT. Väldigt konstiga grejer, men också väldigt roliga. Elvira ville ha ALLT.
Kände mig fortfarande sjuk så ingen hajk eller träning den dagen heller. Efter storhandling åkte Emma och jag till Lindholmen, och Ejan. Hon går på fotoskola nu och hade ett par projekt som hon ville att jag skulle modella för. Väldigt intressanta och fina bilder blev det. Lägger upp när dom är klara.   





Tisdag

Började med ett gött projekt.

Åt lunch med Ari & Elvira i Haga på En Deli. Som vanligt. Väldigt gott. Som vanligt. Vi satt i solen och fick oss lite d-vitamin boooost!
Jag och min bror skulle ut och vandra i Änggårdsbergen, men allt blev lite försenat så vi tog oss en lång promenad runt stan och köpte musslor och annat till kvällens familjemiddag som blev pasta med mussel-, calamari- & jätteräkgryta. Typ.





2 kommentarer:

  1. Åh Orienthuset <3<3<3 min favvoaffär! Men det är så jävla meckit att ta sig dit utan bil :(

    SvaraRadera
  2. elvira och jag bestämde att vi ska fortsätta att storhandla ihop ute i gamlestan på willys. och orienthuset ligger precis bredvid. följ med nästa gång! kommer la typ göra det en gång i veckan.:) jag KÖR hem dig och din mat dessutom.

    SvaraRadera

som tänkte något efter detta inlägget