lördag 10 september 2011

I´m back

Efter en turbulent (både fysiskt och psykiskt) och sömnlös resa hem, landade jag i Göteborg i torsdags runt lunch. Sjukt jetlagad och kände mig hög & full samtidigt. Somnade hos mamma på soffan och åt middag med familjen, E & Elvira.
Igår körde vi upp till landet för att spendera helgen här. Det är meningen att jag ska plugga ikapp lite. Hittills har jag läst 2 sidor. Kan inte koncentrera mig alls. Lyssnar på Doors istället och hänger med familjen.

Mamma råkade springa in i Sessili på mataffären i Lidköping vilket va typ det konstigaste ever. Jätte mysigt dock! Hon kom ut hit på middag innan hon var tvungen att köra till Jönköping för mera jobb.

Det blev mycket vin, och familjesnack och en sen läggdags vilket resulterade i att jag gick upp först 11:30 idag. Suck. Skulle gå upp tidigt, jogga och plugga. Får bli imorgon.

Åker till Göteborg imorgon, kanske i en egen bil (!!!). Där blir det till att "ta tag" i saker. Hatar det uttrycket, men det är väl det jag ska köra. SKOJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget