onsdag 14 september 2011

Måndag



Igår gick jag upp 4.45 för att köra Claudine & Annica till Landvetter. Tjejerna ska till New York.
Körde hem, kändes spännande att vara uppe så tidigt, men också väldigt konstigt. Kom hem vid kl6 och försökte mig på att plugga. Fastnade på skype istället, och bestämde mig att åka till gymmet kl7:30. Tränade ett tag. Jätte skönt, inget folk där alls. Lämnade in Emmas cykel på lagning och köpte bröd på alvar & ivar på vägen hem. Läste typ 2 sidor... försökte komma på något annat att göra. Åt lunch med Elvira & Ari på En Deli Haga och följde med dom till Win Win kontoret för att försöka plugga medan som jobbade. Gick så där. Väl hemma släppte det och nu tycker jag till och med att boken är bra.

Tog en promenad hem till Joanna. Vi drack vin och uppdaterade våra senaste månader ifrån varandra. Det va finfint.

Idag känner jag mig bakis. Hr inte druckit på ett tag antar jag, så tre glas vin påverkar mig. Jetlaggen sitter fortfarande i sig, sjukt störigt. Ska hem till Joanna igen och "plugga".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget