måndag 30 december 2013

The middle days

De senaste dagarna har mest svept förbi. Främst har jag hunnit träffa vänner vilket har varit fint. Tills jag blev sjuk.
På juldagen var det ju givetvis utgång! Jessi och Frida kom in till stan vilket jag blev väldigt glad över. Vi möttes hemma hos Miika och förfestade där innan vi mötte upp Jenny och gick till Nef. Väl där vad massa härliga ansikten, bland andra var Johanna på plats. Vi dansade och som vanligt tappade man bort folk hela tiden. Natten slutade med att Jessi följde med mig hem och vi skypade med Sean och åt soyakorv innan vi somnade. På annandagen drog vi hem till Miika igen. Åt pizza och såg på Känn Ingen Sorg. Jag gick hem till pappa innan jag promenerade hemåt. I fredags var Claudine och jag på gymmet. På kvällen gick jag ut och träffade Jenny på Linnéterrassen. Ejan om förbi en sväng och vi hann uppdatera om julen och allt runt det. Innan vi gick hem tog Jenny och jag en Moscow Mule på Kino och pratade om litteratur. Hon gav mig Shantaram i födelsedagspresent, och igår när jag låg hemma hela dagen läste jag (delar av) den. Helvete vad bra den är!

Jag blev sjuk i lördags efter att mamma och jag va ute och sprang. Det var fan att jag skulle bli kass just då. Missade årets utklädningsfest. Jag som skulle vara Tank Girl och allt... Får spara det till en annan gång. Är fortfarande sjuk, och måste nu åka till SIBA och lämna in min dator som är paj. Det blir lite dator framöver med andra ord. I eftermiddag ska jag träffa min handledare och avsluta min uppsats. Skönt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget