torsdag 5 december 2013

M2 & veckan

Lite sen update från helgen. Men i lördags hur som hade Sean & jag en rejäl utekväll. Vi började med att ha Claudine & Christoffer över på middag. Vi drack vin och pratade mest om Patte Seamountain. Sen gick vi till Järntorget och mötte upp Vickan som fyllde år! Vi gick till Streetlife och drack ett par glas där innan S & jag gick vidare till Barabicu. Ett glas där med ett annat gäng innan vi alla drog vidare till M2 (Bara Magnus) där Daniella & Ali spelade asnajs dansmusik halva natten. Träffade massa härliga människor och dansade runt i den lilla baren. När det var dags att dra hem gick S & jag förbi Calor för vi tänkte att Jenny förmodligen kunde vara i krokarna. Och mycket riktigt gick vi rätt in i henne och hennes syster. Vi lyckades på något vis följa med till Yaki-Da trots att jag verkligen borde gått hem. Vi stannar på en halv öl innan jag va tvungen att gå hem. 
I söndags var S & jag inne i den numera vana dvalan innan man ska lämna varandra. Man tippar på tå runt sina egna känslor och vill helst inte öppna gråt-boxen. Vi hade en väldigt fin dag och körde våra söndagsrutiner. I måndags var det dags att köra ut till Landvetter. Lite jävla jobbigt varje gång.

I dagarna har jag mest sitrrat in i väggen och varit ledsen. Igår lyftes min spirit i form av Tess, Bob & Bobban som kom hem till mig och drack kaffe innan vi gick på promenad och käkade lunch.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget