torsdag 12 december 2013

december spirit

I måndags fick jag ett en-veckas-träningskort av Claudine på SATS där hon tränar. Så där har jag varit varje dag. Jag är helt mör nu. Men på ett gött sätt. I början av veckan satt jag bara på Handels under dagarna och skrev klart skolarbeten. Känns väldigt skönt att nästan vara klar nu... Igår hade Evelina och Emmeli bjudit in till middag. Dom bjöd på rödbetssoppa med gott bröd och bubbel. En mysig kväll som avslutades som förväntat med intressant sång, dansinspelningar framför datorn och tjejsnack. Idag är jag rätt trött men måste ge mig ner på stan och leta efter julklappar. 

FYI så har vi här hemma slagit in böcker, spel och mycket annat som vi ska lämna på Gothia Towers innan den 15:e! Gör det du också. Paketen delas ut till familjer genom Räddningsmissionen som inte har råd att köpa egna paket. Alla barn får 2 paket var, och de som blir över skänks till barnhem i Estland. Kom igen nu och rensa hemma! Spread some love!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget