onsdag 25 december 2013

Jul!












Åh vad fin jul vi hade här hemma. En lugn och skön mysig julafton. Jag var ute på en joggingrunda i Slottskogen. Snabb som tusan kände jag mig och höll mig ungefär på en minut snabbare per kilometer än vanligt. Väl hemma lagade mamma och pappa massor av god mat. Vi hade gjort väldigt mycket dagen innan och jag fixade i ordning mina chokladtryfflar och lite annat gott. Vi åt sen lunch, missade tv:n helt vilket var skönt. Öppnade julklappar och spelade Quiz Göteborg vilket var skitkul! Trots att jag förlorade.. Adam var en värdig vinnare och det ska absolut spelas snart igen! Efter spel och mer vin kom Kalle över. Sen kom Claudine med sina föräldrar. Vi drack vin och tjötade skit tills klockan 2 inatt! Idag är jag lat och trött men ska strax ut på en jogg med mamma. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget