söndag 15 december 2013

Gibraltar

Ja, det blev visst en liten extremt spontan resa till Gibraltar! Jag bokade biljett i torsdagskväll och åkte redan morgonen därpå. Kom till Malaga och hyrde en jättefin liten bil och körde till Gibraltar för att träffa pappa. När jag körde själv via den spanska sydkusten kände jag livet i mig. Det där lilla livet som endast lever på nya upplevelser, spänning blandad med osäkerhet och känslan av att jag är den enda som bestämmer över mig själv och mitt liv. Det är fantastiskt triggande känsla och jag lever bokstavligt talat för den. Den kommer endast när jag reser. Resa är verkligen livet. ÅH, LIVET! (Och livet är verkligen att som 26-åring ta tillfället i akt att hoppa på sängen och sjunga Alice In Chains så högt man kan)
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget