tisdag 27 maj 2014

dagar som blir veckor

De senaste veckorna har varit fullspäckade med roliga saker. Aktiviteter som inkluderar vänner, och vädret har varit så jävla bra att jag har haft det väldigt svårt att göra vad jag måste. Skola. Om typ en vecka ska två stora inlämningar vara klara. Och tills dess ska det arbetas, göras tårta till bröllop, gå på bröllop, vara bakis från bröllop, fixa inför student, gå på student och vara bakis från student. HILFE! Fattar ej hur man ska hinna med allt. Men, efter det är det några veckors semester så det är väl bara att bita ihop. 
Veckorna som gått har givetvis dokumenterats med iphonen. Här är några av de bästa stunderna. 

tess möhippa 10/5

vi moderniserade lite på jobbet innan vernissage för vårutställningen

efter vernissagen gick sean & jag till levantine för en sen middag

hade en kvällsdejt med dessa två

provade smoking inför stort 50-års kalas 

fikade i solen med dessa två

fick tillbaka den fina bilen och drog direkt till landet

där vi hade gäster som lagade fantastiskt fin mat

varvade plugg med solning

bubbel innan avfärd till smoking-festen

lunchutflykt ute på landet

jag kämpade mig fram till skåne i en jävla storm för att se joanna uppträda

föreställningen var givetvis fantastisk och denna goding tog väl hand om mig

stannade och åt lunch på laxbutiken på vägen hem

hade mysmiddag med min finaste

underbart frukostsällskap när ida och hennes syskonbarn sov över

memosas på kvällen med daniella

fint att ha någon som tar hand om en

fredagsfest på M2 när ali & stephan spelade musik

svårt att plugga när solen skiner

evelinas fantastiska utställning på it´s a family affair

jag & ejan

daniella & jag

sean & emmeli

hej då-middag hos mai som sticker till ibiza

mors dag

gick och röstade rosa i EU-valet med mamma och emma

njöt av konstskolans elevutställning, mycket bra grejer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget