onsdag 19 mars 2014

iphonevecka

Senaste veckan var av någon anledning fylld med bara massa bra stunder, läsning, händelser och människor. 

Måndag:
Kaffe och läsning på Doppio

Middag med mamma på Hagabion

Tisdag:
Hos rammakaren och förgyllaren med pappa

Där finns även en inredningsdesigner och gör skitsnygga grejer

Vi tog en lång promenad i Slottskogen innan jag skulle jobba

Pappa och jag fortsätter att experimentera med veganrätter

Onsdag:
Efter gymmet tog jag en liten promenad genom stan för att möta upp Sessili

Vi hängde i solen vid Fiskekyrkan och fick ett par fräknar på näsan


Torsdag:
Mellan gymmet och jobbet käkade jag lunch själv ute i solen 

Mamma kom förbi jobbet och tog ett glas vin innan vi gick till Levantine och åt middag

I fredags efter jobbet åkte jag hem till Joline och åt middag med henne och Peta. Världens lyx när jag kom dit med maten klar och blev serverad vin så fort jag kom innanför dörren. Vi hade en jättefin kväll, och när Joline kickade ut oss för att hon skulle upp tidigt så åkte jag hem till mamma där hon hade Elvira, Erik och Sessili över på middag. Jag bäddade på soffan och sov över. Vaknade på lördagen med bryggkaffe (som jag längtat) och vi åkte till Mossen och joggade i solen.

Lördag:
Anna var helt barnlös och ställde till med kalas

När barnen är borta passar de vuxna på att leka

Söndag:
Efter knappt 4 timmars sömn hos Anna åkte jag med mamma till Lidköping och sommarhuset

Vi stannade på en loppis på vägen och sen var jag på auktion i 3 timmar

Måndag:
Vaknade upp till sol, var ute och sprang, pluggade och käkade frukost

Vi åkte från landet och gjorde ärenden i Skövde och kom till Göteborg sent på måndagskvällen

Tisdag:
Fick mitt visitkort på jobbet och hade hem Joakim och Emma på middag och vin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget