söndag 10 november 2013

I CAN DO IT

Avrundar precis denna veckan med en 8km joggingrunda i Slottskogen innan 75 min NiaPowerYoga-pass, vad du det betyder mer än "jag-svettas-ihjäl". Jag har tränat 5 dagar denna veckan, dubbelpass varje gång. Joggat och kört ett pass på kvällen eller dubbelpass i form av Zumba eller Nia. Känns fantastiskt bra. Veckan har i övrigt mest bestått av skolarbete, vilket har gått ganska bra, hängt med fina vänner både på luncher och middagar. I fredags vad jag på aw hos en granne innan jag käkade och drack vin med Denise som jag pluggade med i våras. Vi avrundade på Pustervik där vi dansade som fasen tills dom stängde. I lördags var jag på en helt FANTASTISK fotoutställning. Fint att ha en pappa som är konsthandlare så man blir inbjuden på VIP-vernissager lite titt som tätt. Fick även tillfälle att hälsa på Terry O´Neill som är en av mina absoluta favoritfotografer. Utställningen pågår på Magasinsgatan 19 i en vecka till tror jag, GÅ DIT! Jag hade myskväll med mig själv i lördags vilket var SÅ härligt. Vaknade tidigt idag och har pluggat och lunchat med mig själv. Nu måste jag duscha av mig efter dagens dubbelpass. Hemmagjord indisk middag väntar, med en äppelpaj till efterrätt gjord på egen-pallade äpplen!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget