söndag 4 augusti 2013

When in Stryn

Dagarna bara flyter samman och bort. Om bara några dagar lämnar Joanna, Amanda & Even Stryn! Fattar inte hur jag ska klara mig utan dom, men det får väl gå... Vi åkte till Olden häromdagen i hopp om att få en fantastisk fika. Det blev en dålig fika och intressant fönstershopping. 
Idag är jag extremt trött och bakis. Jag har inte vart bakis sen innan jag kom hit, vilket känns bra. Tyvärr har hela dagen bara försvunnit bort genom huvudvärk och mycket mat. Igår hade vi afterwork och hamnade till slut på Base Camp, vilket är den enda nattklubben i Stryn. Vi kom in gratis och fick lyssna på live musik och såg en väldigt massa folk som vi undrar vart sjutton dom hållt hus hela tiden som vi varit här. Even, Joanna & jag hade skit kul trots allt och avrundade kvällen vid 4-4:30 imorse på en lekplats. 

Nästa vecka blir jobbig som fan med sjukt mycket att göra på jobbet... MEN, snart kommer Sean! Om 3 veckor. ÄNTLIGEN! 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget