måndag 19 augusti 2013

Day off

En ledig dag! Och det var sol ute! För en stund i alla fall. Helt otroligt. Veronica och jag käkade gröt med färska blåbär (finns överallt) ute i solen. Jag gav mig ut på en 10 km runda, som har blivit ganska standard nu. På kvällen kom kökschefens dotter Jannie hem till oss. Vi drack vin och Malibu, inte druckit det sen någon knepig fylla på Gran Canaria med Claudine när jag va typ 14... Hur som, det va gott!  Vi hamnade på en pub nere i byn. Sprang in i hotellchefen kl03 på morgonen, lite knepigt men intressant. Sen gick vi på efterfest hos en kompis till Jannie. Jag provade Oktoberfest kläder och hade en trevlig men väldigt sen natt. Kom hem vid 6:30 på morgonen... Hade bara druckit en öl och smuttat på någon shot sen 4 timmar så mådde helt ok. Nu är 2 av 8 arbetsdagar i rad avklarade... 6 more to go... Sen Ålesund & Sean! Can´t wait!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget