tisdag 13 augusti 2013

UPDATE

Shit vad jag verkligen inte gjort någon uppdatering här. Finns kanske inte så mycket att uppdatera om i och för sig. Men, förra veckan åkte Joanna hem till Göteborg. Känns sjukt tråkigt, men samtidigt har det inneburit att jag flyttat in i en lägenhet utan mögel och med en riktig säng! Dock väldigt obekväm, men det gör inte så mycket. Jag jobbade en jädra massa tidigt pass i helgen. Upp kl05:30 varje morgon. Huga! Fy sjutton. Men bra att få ihop timmar nu, för tydligen har vi sjukt lite att göra i slutet av augusti. Det gör inte så himla mycket det heller, för Sean är här då! Så jävla glad att han kommer hit. Dock endast en vecka, men man tager vad man haver så att säga. Jag ska hämta upp honom i Ålesund där vi ska spendera en natt på ett sjukt mysigt hotell, för att sedan åka hit dagen därpå. Han stannar som sagt en vecka, sen har jag förmodligen bara några dagars arbete kvar här innan mamma och bilen kommer hit och hämtar upp mig! Då blir de Göteborg ett tag. Och mina kurser i Konstpedagogik börjar i början av september, så det blir två kurser parallellt i höst. Igen. Wieho! Förmodligen har det också blivit så att jag blir i Berlin igen, vilket känns sjukt bra! OM nu inte mot all förmodan mina visumpapper skulle sätta lite jävla fart och att jag kan åka till min man i San Francisco! Men det skulle väl vara att begära lite för mycket antar jag... 

Övrig update så har jag tappat en jeansstorlek, som sagt flyttat in med Veronika som jag jobbar med, kommit igång med lite skoluppdateringar och börjar äntligen se ljuset i tunneln som just nu heter Stryn! Hoppas alla mår bra och har en jävligt go sommar! Här har det mest varit regn så jag ska nu unna mig att haka på min mamma & syster till Sicilien i oktober! Det kommer bli bäst. PUSS



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget