fredag 26 juli 2013

SOL OG VARMT

Den senaste veckan har vädermässigt varit helt fantastisk! Det har varit sol varje dag och SVINVARMT. Har svettats som tusan och tvingats ner i det iskalla glaciärvattnet för att inte dö av överhettning. Men jag älskar det! Det är så det ska vara på sommaren. 
Har jobbat mycket, vi har haft brandövning på jobbet och lite andra ovärda kvällar och dagar med sjukt mycket folk och stressigt som tusan. MEN... igen klaga inte! Är nöjd att jag får jobba. Är dock sjuuukt efter i mitt uppsatsskrivande. Måste sätta fart med det om jag ska ha min examen i slutet av sommaren. Så, as we speak ska jag ändra på detta. OCH, sjukt tt jag precis såg att enligt mitt universitets databas heter jag nu Peterson i efternamn. Kändes helt stört att se det. Dock lite ledsen att Lundahl inte ens stod med, men är väldigt glad att vara en Peterson! 














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget