måndag 26 mars 2012

Open Air & Berghain

I lördags njöt vi av solen och sommarvärmen. David, Frida, Sean & jag gick runt i Treptow och letade efter Open Air och drack öl. Hittade ingenting men hade det gött som tusan ändå. Gick till Sonnenallee för ett annat OA men där var det helt knökfullt. Vi rundade av dagen på Mina & Tintins balkong i solen. Massa folk, vin, te & mys. Sen hade Frida ett performance som va helt jävla otroligt grymt.




BERGHAIN
Så i vanlig ordning hade vi frulle innan Berghain. Sjukt pepp och fint va det. Vi gick dit vid 12 och hade en go paus i mitten av dagen ute i solen med lite vin. Sean & jag kom hem runt kl22, alldeles lagom. Idag mår jag toppen förutom att det känns som att antibiotikan mot min urinvägs infektion inte har funkat.... så måste la till en doktor. Inte så gött.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget