lördag 3 mars 2012

Måla, fylla, sol & marknad

Igår efter jobbet åkte jag hem till Mina & Tintin för att hjälpa till att måla väggar. Efter en jävla massa tejpande och spackel och annat började vi äntligen måla. Gick rätt bra, dracks bers och Tintin gjorde "panini" i våffeljärnet. Hur gott som helst. Lite senare kom sköjjarna Kalle, Jessi & Frida dit också, som var kalas fulla för dom hade festat inne på Berliner Bank? Hur som, vi drack vodka och sen skulle alla typ till olika ställen. Emelie & jag följde med Mina & Tintin till någon bar som varit öppen 24/7 i 25 år. Det märktes också, men stämningen var go och vi blev kvar i många timmar.









VÅR I BERLIN! Idag sov jag ut och det var gött som fan. Solen sken så Kalle & jag gav oss ut och åkte på marknad vid Treptow. Jag hittade ett örhänge och en mood-ring som jag hade när jag var liten. Sjukt nöjd! Vi gick hela vägen därifrån hem med Henrik som sällskap ett tag. Kalle köpte en as rolig och ful konstig grej att hänga på väggen på vägen hem.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget