torsdag 8 mars 2012

Bellini kväll

...eller frågan är om vi ens får kalla det för Bellini? Det är ju egentligen champagne med mangojuice (lol på att "mangojuice inte är ett ord men TANGOJUICE är det??) om jag inte misstar mig (vilket jag sällan gör så klart), hur som var vår version den billigaste proseccon med persikojuice! Typ lika gott. Kalle, Emelie & jag va hemma hos Emelie och åt lite och drack alltså dessa fantastiska drinkar igår och pratade väldigt mycket sex. Typ bara sex. Det var gatt. Lite frustrerande kanske, men fint ändå.

För övrigt har jag hittills hållit min "träna något varje dag"-vecka. I måndags sprang jag, tisdag en timmes yoga+hemma övningar typ armhävningar, sit ups osv., igår innan drinkkvällen var jag och Emelie och powerwalkade och idag har jag joggat 6-7 km och gjort hemma-grejen igen. Lär väl sabba allt när helgen kommer.

Nu ska det hängas med fina människor på en mysig ny bar här i Neukölln. Skålas för alla kvinnor antar jag, vilket borde göras alla dagar om året, men men... orka med denna diskussionen huruvida dagen är bra eller dålig EN GÅNG TILL idag. 





1 kommentar:

som tänkte något efter detta inlägget