tisdag 27 december 2011

Julen

Julen var annorlunda i år. Jag gjorde en stor svensk julmiddag i lördags. Det var rätt uppskattat faktiskt, men ingen vågade äta sill. Men det gjorde jag tillräckligt för alla. I söndags var det amerikansk, och tydligen äter man macaroni&cheese?? Aldrig hört det innan. Gött var det ändå. 

Igår åkte Sean & jag och käkade brunch på Millie´s som har typ den bästa frullen ever. Efter det kom det hem folk hit på lite förhäng innan vi drog in till SF och Utah´s venue för konsert. Det va sjukt kul. Jag drack Jäeger med en man i baren & hans hundar. Inte säker på om han va uteliggare eller inte? Trevlig som fan i alla fall. Alla drack redigt och hade skit kul. mår so jag förtjänar efter hela julhelgen idag. Nu ska jag ta det lugnt till nyår... tror jag.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget