onsdag 7 december 2011

B-DAY helg

Förstår inte varför jag är så förbannat trött varje morgon? Sover till nästan 10 varje dag när jag har planer på att gå upp kl8.




I lördags skulle min födelsedags firas lite. Vi åkte in till SF och marinan. Tog en kryssning runt hela stan. Hela grejen var ett stort lol! Alla andra var par som stod och höll om varandra och de billiga båtpersonalen försöka skapa en "romantisk" stämning. Det bjöds på en drink (i plastglas) och förrätts-buffé vilket va typ lite mackor och grejer. Dom hade även "Live Guitar Music" på båten. För genren "gitarr-musik" är verkligen min favorit (??). Vad sjutton betyder det ens? Kan ju vara vilken sorts musik som helst. Anyway, mätta och (jag) belåtna tog vi oss till Mission och gick på barrunda med några vänner och till sist konsert. Tyvärr började huvudbandet, Shannon and the Clams, alldeles för sent så jag va tvungen att ta sista vagnen hem innan dom ens gick på. Men dom två förbanden var bra, så jag var nöjd!










Själva födelsedagen i måndags var otroligt lugn och skön. Sov rätt länge. Blev bjuden på brunch. Sov mera på eftermiddagen. Blev bjuden på en fin restaurang på kvällen där jag åt skaldjur & drack ett fantastiskt Pinot Noir! Efter det blev det bubbel & chokladtårta. Jag fick blommor och en armband. Nöjd!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget