torsdag 15 december 2011

The Growlers

ÅH i helgen ska jag se DETTA fantastiska band! Hoppas jag... dom spelar i Santa Cruz vilket är lite söder om San Fran, längst med kusten. Dom spelar flera gånger i The Bay Area och jag hoppas på att kunna se dom två gånger... helt fantastiskt bra!

Idag kommer jag att bli klar med typ all min skola för den här terminen! Har inte något igen förrän en vecka in i januari vilket känns gött som smör. Velar mellan att åka till New York över jul och träffa HELA min familj, eller att stanna här... om jag stannar här så har mina vänner lovat att ta mig till Ikea så att jag kan köpa alla nödvändigheter, PLUS att vi ska åka upp i bergen till en stuga och åka skidor i mellandagarna!! Inte så dåligt det heller...........

Tror att detta är en av de första jularna som jag inte firar med någon familjemedlem. Känns rätt gött, men samtidigt lite trist antar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget