måndag 19 december 2011

Besviken på Ikea

Jag börjar bli så himla lat! I helgen har jag varit ute på barer och spelat biljard och druckit alkohol. Igår såg vi på film här och chillade. Har inte gjort så mycket mer än det, och tränat så klart. Börjar bli stor och stark nu!


Va på Ikea i... fredags tror jag. Åt middag och skulle köpa massa goda svenska julmats-grejer. Till min enorma besvikelse fanns det ingen julmust, och glöggen var alkoholfri! När jag skulle ta ett paket pepparkakor så såg jag att det fanns med apelsinsmak, och det vill man ju absolut inte ha! Så jag tog paketet som låg bredvid. När jag kom hem tog jag en kaka, och till min förvåning smakade kakan kaffe?? Jaha, cappuccino-smak. What´s up with THAT? På allvar, det finns ju inte ens i Sverige, eller? Bläää.... så äckliga. Ska ändå tillbaka nu i veckan och köpa sill, lax och lite annat. Hoppas för allt i världen att det kommer finnas julmust när jag kommer tillbaka..... Annars blire ingen kul jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget