lördag 14 augusti 2010

Veckans foto




I måndags såg det ut så här i hallen. Det blir gärna så när bar25 fyller år. 2 ton konfetti på tre dagar! (Finns spår i hela Berlin.)
Det andra stod i vår hall idag, innan det blev pant och slänga glas dags.
"Lugna helgen" på Lenbachstrasse, blev inte av. Och det är bara lördag idag!

I onsdags blev det ju Club der Visionär, Thomas och jag blev rätt så fulla och goa. I torsdags hade vi förfest hos oss till kl2:30, sen va vi på Golden Gate hela natten, kom hem kl8:30 igår, mådde bra hela dagen. Va ute och hängde runt lite, sen igår kväll va det dags igen. Vi hade lite folk hemma igen, och Mina & några drog till Kleine Reise, och jag stannade hemma med Daniel & Thomas. Men jag satt uppe och glodde på serier, och skypeade till kl07 (!!!), jävligt onödigt. Gick upp kl12 idag till det eviga spöregnet, som började igår eftermiddags.
Idag har det städats, tvättats, och nu gör Mina käk. Vi va och handlade grejer till imorgon bitti. Imorgon kl07 ska vi upp, gäster ramlar in här nångång runt kl08 för Berghain frukost, vilket innebär; äggröra med nybakat bröd, jucie & bubbel, Club Mate & vodka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget