tisdag 24 augusti 2010

Fuckparade












Sånt där som bara finns i Berlin; spinoff på Love parade= Fuckparade.
Så spenderade vi vår lördagseftermiddag. Jag satt i solen med Mina på hennes balkong i hennes nya, fina lägenhet. Sen slöts vi upp ett gäng med Fuckparade, som fortsatte att festa hela kvällen.
Jag sprang in i ett par Gbg-are, och fick dom att haka med ut på fest. Vi gick till Arena, och jag hade skit kul. Dom hade öppnat upp hela sand- & badavdelningen utanför, alltså Badeschiff och alltihopa. Sköj, sköj.
Nu är jag sjuk. Blir väl så efter att ha klubbat 4-5 dagar i sträck. Den här veckan är bara fucked up, och jag ska egentligen flytta typ imorgon. Ingen panik egentligen, men lite stressigt är det... Ska börja packa lite grejer nu idag, men får göra det mesta imorgon.
Nya lägenheten är skit fin, en självklart redan problem... Hoppas att dom mirakulöst har löst sig på egen hand under den här dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget