torsdag 5 augusti 2010

Back in Berlin












Vilket innebär tillbaka till finfina vänner, fest, och sköjj helt enkelt. Hittills har jag bara göttat mig. Inte gjort något speciellt mer än att vara med vänner.
Imorgon ska jag göra lite tråkiga saker. Typ träffa han som vi ska hyra av från september, gå till banken, fiket och prata med chefen där som kommer vilja att jag jobbar asmycket, vilket jag inte vill eller kan.
Men på kvällen blir det middag hos Liina. Vi ska laga och fixa och ha oss.

Bilderna är från i söndags när jag kom hit igen. Redan efter en timma drack Emelie och jag vin och väntade på folk. Vi drog på ett asnajs open air party, och senare till bar25 som va knökat, konstigt, jobbigt, men kul. Va ute i 14 timmar tror jag, sen mös jag mig ner bredvid Mina i sängen.

Nu gör vi oss i ordning, ska till baren igen. Våra vänner på Mobilee records har fest och det ska bli skojskojskoj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget