lördag 6 april 2013

Picknick & Paris

Veckan som gått har som vanligt gått väldigt snabbt. Påsken var super fin och vi va ute och hade skoj på Grolwers konserten, stannade hemma på påskafton och mini-firade vårt 1års jubileum som gifta i söndags! Vi gick och käkade väldigt gott på Linnéterassen och tog sen ett par glas på Hagabion. I måndags hade vi Elvira & Iggy över för lite riktigt påskfirande. Vi gömde ägg, drack bubbel och åt massa god påskmat. 
Jag har även fått fräknar! Världens nyhet. Jag har suttit i solen så mycket jag kunnat och det har gett resultat. Åt lunch med Joanna i onsdags i Haga och passade på att sola lite. I torsdag köpte Sean & jag med oss lunch och tog med det upp till Skansenkrona där vi fick sällskap av Elvira & London. 

Igår åkte pappa och jag till Paris! Spenderade hela dagen med att gå runt ute, i fleeeeera timmar. Hur fint som helst. Hann med väldigt mycket. Åt god mat, besökte ett fantastiskt auktionsverk i stan, Drouot. På kvällen käkade vi middag i Montmartre och gick hem genom samma distrikt. Porr och striptease överallt. Inte alls pinsamt.

picknick vid skansenskrona


klar sikt från planet

en välförtjänt fantastisk espresso



drouot auktionsverk


min syster karolinas gamla adress i montmartre

äkta fransk middag med bourdeux-vin och fisk på grönsaker

moulin rouge distriktet fortsätter med samma tema: porr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget