tisdag 16 april 2013

Helg och träning

Det var en fin men kort helg nyss. I fredags hade vi Daniella över på kvällen. Drack vin o köket och snackade. I lördags tog jag en dags vila från träningen. Hade tränar 4 dagar i rad med Sean, och har inte någon plan på att sluta. Hur som, träffade Daniel Kokko som hjälpte mig med plugg på Dirty Records. På kvällen träffade vi Claudine och gick till Street Life, sen till Vink för att träffa Jenny och hennes syster. Sen gick vi lite otippat nog till Lust och träffade Daniella, Ali & co. Seren spelade skivor vilket var as najs. Lust är ett väldigt konstigt ställe... Gamla Röda Rummet. Så mycket skit man varit med om på det stället alltså. Det är lustigt när ett ställe bygger om, ändrar inriktning och ägare och allting men de gamla minnena fortfarande hänger kvar för alla. Men den kvällen var dom borta i alla fall. Det var en skit trevlig kväll och vi drack bers och dansade till kl03 när det var dags att gå hem. 

Lite trött i söndags, men vi gick ut och fikade med Anna + familj och Essy + familj. Väldigt mysigt söndagshäng. När vi kom hem lyckades vi ta oss ut på en joggingtur trots spöregnet. Kändes jävligt duktigt efteråt. Igår fick jag en hel del bra plugg gjort, och efter att vi joggat 8an i Skatås så fick jag febern från helvetet och nu ligger jag här efter en natt med vrålhög feber, och mandlarna är helt uppsvullna. :(  Inte vad man förtjänar efter att ha varit så duktig med träningen och allt. Bara jag blir frisk tills på fredag när vi ska dra så är det väl lugnt. Men väldigt tråkigt att man alltid ska bli sjuk när man är inne i en bra träningsrutin. 

Nu ska jag använda skiten ur Netflix, dricka te och intala mg själv att jag nog inte är så himla sjuk ändå. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget