söndag 24 juni 2012

Loppis fynd

Igår när Sessili & Co körde till Göteborg så åkte mamma, Adam, Sean & jag till Läckö golf för att skjuta lite. Det är så stört svårt och jag hade världens nybörjartur, men den försvann ju precis som den ska när jag började tänka alldeles för mycket. Emma & jag hittade goa träningsoveraller fr 80-talet. Det kollades på Stephen King och käkades choklad resten av kvällen.





Idag har Sean & jag stannat kvar med mamma ute på landet. Vi har åkt till 73 loppisställen känns det som. Hittat massa fina saker. Jag köpte bl.a en tavla som jag är sjukt nöjd med, ett litet 50-tals bord som står i bilen och en liten smyckesask som tydligen är gjord av stingrocke-skinn?? Så sjukt. Tyckte det såg så hemskt ut att den bara stod där så jag ville ha med den hem. Ska ta väl hand om den och vårda den väl. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget