måndag 4 juni 2012

Helgen

I fredags hade jag en mamma-kväll hemma framför tv:n. Väldigt uppskattat verkar det som. I lördags däremot blev det fika med Elvira & Iggy plus en sväng på stan innan Elvira & jag jobbade med FACE som dom tagit in på Cybtekk! Så himla fina grejer (som ni kan se). Joanna och jag gick ut efter det, till Lagerhuset och Riorio av alla ställen. 
I söndags fortsatte Elvira & jag innan det var födelsedagskalas för Essy.






Idag körde jag Elvira till flygplatsen kl07. Blev bjuden på lunch hemma hos Essy & Alva innan vi stack till Skatås och joggade. Imorgon ska jag jobba 12 timmar via en cateringfirma som jag ska jobba lite för i sommar. Back to dom där sjuka passen... MEEEN det är ett jobb. Jag klagar inte. Snart kommer Sean och vi behöver pengar till sommaren och franska rivieran!! YAY!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget