onsdag 1 februari 2012

TEBAX

Fy fan vad snabbt tiden går kan jag känna lite alltså. Kom tillbaka till Gbg igår kväll. Mådde förhållandevis helt ok trots en resa på 17 timmar. Hade djupa diskussioner med en hippie på planet och det var ört-oljor och tårar om vartannat. Väldigt intressant... Somnade som en stock igår och vaknade kl8 för frulle med mamma igen. Gick till Plikta och träffade Elvira & Iggy. Konstaterade att det var kallt som satan så vi gick till Naturhistoriska för att jag skulle lära stackars Iggy att ormar äter dom söta små kaninungarna och lite efter det lite fika. Blev skit fin och fräsch i håret igen på Cybtekk (som jag längtat!!!) och är nu hemma med magknip och strax skrivit klart en uppsats som ska va klar imorgon. Yes, there it is: mitt snabba liv i ett snabbt inlägg. 
De sista dagarna i Kali var jätte bra och fina. Och jobbiga. Och tunga. Men mest bra! Längtar tillbaka och tror mig se en resa dit inom en snar framtid.......... 







8 kommentarer:

  1. I HELVETE HELLER, nu ska du stanna i Berlin.

    SvaraRadera
  2. Men gulle, måste ju tillbakaaaaaaaaaa till värmen! Det är alldeles för kallt här!:(((((((( Men saknar dig så klart. Massa!

    SvaraRadera
  3. jag saknar dig med och vi ses snart, för det berättar Kalle varendaste gång vi träffas!! Att du kommer hit snart menar jag:) Kalle har nog rekord i att längta..

    SvaraRadera
  4. Hih!:) Ja jag kommer den 21:a!!:D Ska vi leka & ses massor då?? Puss

    SvaraRadera
  5. Hej josefin! jag vet inte om du minns detta men jag frågade om en plansch på en mops för typ ett år sen och du sa att du köpt den i Berlin men jag minns inte var det var. Det blev aldrig av att jag letade upp det men jag undrar om du minns var det var och vilken adressen är samt bhan-station det är isåfall? Jag ska nämligen dit igen nu. Har för mig att det var något museum och då kanske de inte finns kvar men pröva kan man ju alltid göra!

    SvaraRadera
  6. Hej! ja, det är ett vykort och är från C/O Berlin. Det museet ska läggas ned, men fanns kvar när jag var i Berlin för ngr månader sen och hoppas verkligen att det står kvar! Det liggar på Oranienburger str 35/36 och så heter även u-bahn stationen.
    När ska du dit? Jag är på plats igen om 1½ vecka typ

    SvaraRadera
  7. Hello igen och tack för svaret! Åhnaaj, ska det läggas ner? Jag ska dit i påsk och då är det säkert försent. Ville så gärna haffat en till min syrra som älskar mopas och har en själv samt mig själv förstås. Ja, jag får hålla tummarna.

    Skulle du känna dig riktigt snäll en dag och går förbi där så får du hemskt gärna posta till mig! Om det skulle va så så gärna in på min lilla blögg och kommentera så ger jag dig adressen isåfall, vi nog inte skriva ut den här. :)

    Men jag hoppas på att det finns kvar när jag åker ner! Ha det gatt!

    SvaraRadera
  8. Jag ska absolut dit om dom har kvar någon utställning när jag kommer ner nu nästa vecka. Kollar om det finns några kvar så ska jag kunna lösa det för dig.:)

    SvaraRadera

som tänkte något efter detta inlägget