torsdag 23 februari 2012

Hemma i Berlin

Bästaste Kalle kom och hämtade mig kl08 på Tegel. Med Prosecco & två glas. Den dracks inte förrän 12 timmar senare men ÄNDÅ. 
Det blev en mysig dag hemma med lite plugg och pyssel i rummet som min bästa vän & jag delar. På kvällen gjorde vi middag med hela lol-kollektivet Jessi, Frida & David och Ismael kom över också. Hel kanon start på min hemkomst. 

Igår vaknade jag och ba "ÅÅÅH idag ska jag ha en Emelie&Josefin-dag". Bästa dagarna. Emelie kom hit och hämtade mig och tog med sig donuts när jag nästan pluggat klart. Vi gick på en liten promenad och sen handlade vi massa gott. Vi gjorde pasta med laxsås och drack bubbel & ett jätte fint Sancerre som vi smuttade på till midnatt. Vi lyssnade på Him, Pink Floyd och The Growlers och kedjerökte. Har inte gjort det på jätte länge och idag gör halsen lite ont. *harkel*

Vi sov gott i samma säng och på morgonen fick jag färskpressad apelsinjuice på sängen och fick ligga kvar under täcket tills kaffet & omeletten var serverad. Världens bästa hotell! Nu ska jag snart iväg och träffa en kille som förhoppningsvis vill anställa mig som extra på en lunch restaurang! Det går snabbt i Berlin... <3 PUSS 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget