söndag 4 juli 2010

Marc














Vi stack in till stan över dagen, en tågresa och sedan va vi inne. Jag gick äntligen till Marc by Marc och köpte en väska och massa annat små krams. På Urban Outfitters hittade jag som vanligt massor av saker som jag ville ha. Allt från 6 olika naglack, till klockan, till sjal och ja, allt möjligt. ÄLSKAR den butiken.
Det spenderades massor av pengar...

Jag tänker jätte mycket på Berlin, och längtar som fasen. Ska bli så gött att komma tillbaka. Saknar alla.

2 kommentarer:

  1. fan vad du ser ut som "star josefin" med en unge på magen och glajor, man vet ju hur stjärnfolket ÄLSKAR att ha en unge i varje arm. jääävligt goa kinder på ungen också! :D
    /sess

    SvaraRadera
  2. haha, jag vet! en unge på varje arm, från varsitt land också.

    SvaraRadera

som tänkte något efter detta inlägget