tisdag 6 juli 2010

Hettan

New York´s hetaste dag på 20 år idag. Jag svettas utan att röra mig, och det är inte så mycket som en breeze ute. Luften står helt stilla.
Öronbedövade är det. Känns som att världen håller andan och väntar på något.

Vi hoppar i poolen eller tar en iskall dusch var femte minut för att kyla ner hjärnan och blodet.

Om en stund ska jag trotsa hettan och gå på 1½ timma yoga med Claudia. Hoppas att jag inte dör.

För övrigt har jag två veckor kvar här. Känns jätte konstigt.

Har skypeat med E, mamma, Emelie, Kalle m.fl. Mys.

2 kommentarer:

  1. jag är seriöst avis. det där är min ultimata temperatur.

    SvaraRadera
  2. jag alskar det sa lange jag inte behover vara pa jobbet. i ett kok dar det (om mojligt) ar varmare an ute.

    SvaraRadera

som tänkte något efter detta inlägget