tisdag 13 juli 2010

Blabla

Jag sitter redan och planerar resor till vintern. Jag kollar resor till sol och värmen. Aldrig mer en hel vinter utan sol, jag fixar inte det igen.
Jag kollar Marocko & Gambia, 2 veckor, charterresa. Mm... det kommer bli ljuvligt.

För övrigt är jag bakis från igår när min bror och jag firade Spaniens vinst i VM. Vi drack på tok för mycket vin och jag hade ätit på tok för lite.
Vaknade upp i morse och väntade länge med att känna efter.
Dagen har varit skön och slapp, och nu ska jag nanna och vakna upp till ytterligare en ledig dag, som ska spenderas med yoga och annat mys.

En vecka kvar. Snart åker jag.

2 kommentarer:

  1. men åååh DÖR *drömresemål* men HUR har du råååd????!! Du pallar ej med eviga omgåningen på skype, pallar EJ tidsskillnaden!!! Och nu såg jag att du kommer hem typ NU, dör. Livet bara rinner ifrån mig! VI måste snacka snart!!! XXXXXXXX Joanna

    SvaraRadera
  2. Meh! Jag sparar pengar vet du väl! Inte så mega svårt gumsi!
    Jag kommer hem om en vecka! onsdag 21:a juli. Kommer dock att åka till sommarstugan redan dagen därpå, men du får gärna följa med upp dit om du vill! Vi ska fira Emmas födelsedag & min hemkomst. Bad, sol & mys!!!

    SvaraRadera

som tänkte något efter detta inlägget