tisdag 8 juni 2010

HEJ!





Idag har vi inte gjort mycket minsann. Power walkade (=gå snabbt och tjöta samtidigt) med Karolina i morse. Efter det va det mest slapp i solen. Kaffe, brunch, kaffe igen, mer kaff, smoothie, skype med Kalle, klämde in lite shopping på American Appareal, sushi, öl, och nu datta. Köpte den mörkgröna bodyn jag har på mig på korten, en till fast med halterneck, och ett par cykelbyxor. BRA KÖP!

Det va supermysigt att skypea med Kalle. Gav honom en update på Berlin-lägenhets letandet! Hoppas för allt i världen att Emelie har varit och kollat på den jag hittade. Jätte fint läge, och finfinfin lägenhet, MED PIANO! Fatta lyckan för mig! Hoppas att hon varit där och att den är våran!
Nu ska jag dricka mer öl.

2 kommentarer:

  1. ursäkta, spelar du piano?
    /sess

    SvaraRadera
  2. ursäkta, ja.:) har spelat klassisk piano sen jag va 5 år!

    SvaraRadera

som tänkte något efter detta inlägget