lördag 5 juni 2010

E på Manhattan












I måndags efter jobbet tåg jag tåget till Jamaica station och hämtade upp E som hade kommit in till JFK.
Vi tog tåget in till Manhattan och bodde på hotell i tre nätter. Njöt av stan, hettan, shopping, mat, och bara hade det jävligt gött.
E shoppade en del första dagen, så andra dagen va det min tur tyckte jag. Massa fina saker hittade jag. Lång klänning, långkjol i vitt, smycken och annat gott.
Vi åt middag med två New Yorkbor sista kvällen, som är fans till E´s band auto-auto. Dom hade hört av sig, och när dom fick reda på att E skulle till New York ville dom ses. Dom va sjukt trevliga, och vi hade en jätte bra kväll. Blev lite berusad, första gången på 1½ månad.

Nu är vi i West Hampton igen. E brände sig igår, jag har legat i solen hela dagen idag, E har suttit inne hela dagen idag. Jag har legat och läst Varsel, E har läst The Shining.
Han åker hem på tisdag kväll, så vi åker nog in igen på måndag kanske. Får se. Allt är som sig bör; inga planer, bara flyt.

4 kommentarer:

  1. låter som ni har det grymt mysigt, gillar första bilden på E, trodde först att det var han på tidningen också.
    Kram Kajsa

    SvaraRadera
  2. va?
    Larry David är ju skallig för fan,kajsa!

    SvaraRadera
  3. det syns ju inte på bilden. och jag sa först!

    SvaraRadera

som tänkte något efter detta inlägget