torsdag 10 april 2014

vardag var dag

då jag inte gör annat än: träna, plugga, jobba på vardagarna så tänkte jag att jag inte behöver skriva det ännu en gång. dagarna som gått har dock varit fyllda av härliga vänner och en del sol. det senaste kan sammanfattas av kort genom telefonen.

haft det skönt i solen

hängt med världens coolaste tjej

haft min man som klädsmakråd via telefonen och insett att jag är väldigt blek

blivit bjuden på 4-rätters av en kock (mammas BFF) hemma i vårat egna kök

rena lyx-vego-käket

haft en mini-inflyttningsfest i mini-lägenheten


köksdans tills kl03 på morgonen


vart sliten efter festen och var dessutom tvungen att jobba, överlevde med tapenade

haft en kort och intensiv enmanna-fest i kurt cobains ära på 20-årsdagen av hans bortgång

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget