tisdag 3 januari 2012

2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Tatuerade mig, två gånger.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inte några.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, Essy & Oscar fick en fantastisk dotter.

4. Dog någon som stod dig nära? -
5. Vilka länder besökte du? Inte allt för många..  England,Tyskland, & Danmark. Och självklart USA i sammanlagt 6 månader (NY & CA). I CA åkte jag på roadtrip som var något av det roligaste jag någonsin gjort.







6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? Mer resor & ännu mera mod att leva i nuet.
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 4:e november när jag åkte till San Francisco.
8. Vad var din största framgång 2011? Tog körkort & fick höga betyg på större delen av mina studier. 
9. Största misstaget? -
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? I somras blev jag biten av en spindel som fick hela benet att svullna upp, skar nästan av två fingertoppar & var sjuk en hel del. 
11. Bästa köpet? Som vanligt- flygbiljetter. 
12. Vad spenderade du mest pengar på? Flygbiljetter, körkort & gym. 
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? När jag tog mitt körkort kände jag mig otroligt stolt. Och när pappa äntligen fick en positiv diagnos. 
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Pink Floyd´s "Wish You Were Here".
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Verkar som att åren än så länge blir gladare.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Spenderat mer tid med familjen.



17. Vad önskar du att du gjort mindre? Sovit. Känns så onödigt så här i efterhand.
18. Hur tillbringade du julen? Sean´s familj bjöd in mig att fira jul med dom. Det var en lugn och bra jul.
19. Blev du kär i år? -
20. Favoritprogram på TV? Ser fortfarande inte på TV.
21. Bästa boken du läste i år? "Just Kids" av Patti Smith.
22. Största musikaliska upptäckten? Black Angels & The Growlers.
23. Vilka festivaler besökte du? Inga, men otroligt många konserter. 
Red Hot Chili Peppers, Familjen, Soft Metal, Caldecot, The Growlers

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Armband & Dr Marten´s. 
25. Något du önskade dig men inte fick? -
26. Vad gjorde du på din födelsedag? Blev utbjuden på brunch, tränade på eftermiddagen och härlig skaldjursmiddag på kvällen.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Säkert massor men ingen idé att tänka på det nu.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Väldigt blandad. 
29. Vad fick dig att må bra? Träning & fina vänner.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Suger inte på kändisar.
31. Vem saknade du? Kalle.








 32. De bästa nya människorna du träffade? Alla fantastiska vänner i NY & alla nyfunna i CA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget