söndag 14 augusti 2011

Detta har hänt





AAAAAAAAAAAAAH. Har inte orkat/hunnit skriva nånting här på tusen år ju. Haft halsfluss vilket jag redan har klagat om. Skar av mig lite av mina fingertoppar! Kändes gött att göra direkt när jag blivit frisk efter några sjukdagar (NOT). Typ det har hänt.

Åkte runt i bil förra lördagen hela dagen. Körde lite vilse fast hade ändå ingen fast punkt att åka till. Gick på vinprovning vilket vad väldigt mysigt, men dyrt.

Sean hade en kompis från Paris här, som bor i Brooklyn, i fredags. Så vi gick ut och käkade, drack lite för mycket drinkar och dansade. Va skit trött igår. Är trött som fan och trött på mig själv att ja inte tränat på typ 2-3 veckor. Varit sjuk fram och tillbaka och ligger aslångt efter mitt jogg-schema. Får helt enkelt ta itu med det i GBG och Slottskogen. Kan inte fatta att jag åker hem igen om 3½ vecka! Känns helt sjukt.

TYP DET HAR HÄNT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget