lördag 14 juli 2012

Tillbaka igen

Ska lägga upp fantastiska kort från dom sista dagarna på vår resa om ett par dagar. Men nu är vi tillbaka i Göteborg. Jag har fått reda på att jag kommit in på konstvetenskap C till hösten, och redan kommit på vad jag vill skriva om i min uppsats. SÅ taggad! 
Ett paket från USA väntade på mig på Hemköp också. Det var min förlovningsring från Sean som äntligen kommit! Rätt storlek och allt. Tydligen så har jag väldigt smala fingrar, så det fick specialbeställas fram.. väldigt glad, den är hur fin som helst! 
Igår var vi ute med Elvira, Roger, Emma & Pascal. Hängde på Bazar först och sen Bishop ett tag. Idag har vi varit på liten 2nd hand runda och hittat lite ljusstakar till oss själva. Nu ska jag dock göra mig fin för middag hos Ejan och i hennes nya lägenhet! Pepp! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget