lördag 23 juli 2011

Brooklyn












Igår tog Sean & jag bara varsin dusch innan vi hoppade in i bilen och körde in till Brooklyn och hem till Patrik & Alexander. Fantastiskt fin lägenhet, och den heta NYC luften låg och tryckte på gött och härligt. Vi drack ett par bers och gick till Music Hall of Willamsburg och såg Cass McCombs. Förbandet var Lower Dens, och var också hur jävla bra som helst. Jag dansade och drack öl och dansade mera. När dom var klara typ kl 00 gick vi till bilen och körde hemåt på en gång. Vi var inte hemma förrän 2:30. Några timmars sömn hjälpte inte så mycket, och jag har känt mig vrål bakis hela dagen. MEN, som sagt värt det.

2 kommentarer:

  1. Alltså vem är_hunken_ i taxin :OOO???

    SvaraRadera
  2. haha, han på första kortet? vi kör bil in till stan faktiskt, jag typ stör honom med att ta kort *korkad*. det är sean, han bor hos min syster över sommaren och är tennistränare..:)

    SvaraRadera

som tänkte något efter detta inlägget